Photobucket

Pendaftaran Online

Pihak kami menyediakan 2 kaedah pendaftaran untuk anda mendaftar sebagai agen topup prepaid easytopup dengan topupprepaid2u.com.

  1. Pendaftaran melalui SMS
  2. Pendaftaran melalui Online

  • Waktu pendaftaran agen boleh dilakukan pada bila-bila masa.
  • Setiap pendaftaran mengambil masa maksimum 24 jam untuk diaktifkan.
  • Pendaftaran agen topup prepaid boleh menggunakan CIMB, Bank Islam atau Maybank sahaja.
  • Yuran pendaftaran agen yang telah berjaya didaftarkan tidak akan dipulangkan.
  • Anda juga boleh membuat pembayaran pendaftaran beserta dengan modal. Contohnya jika anda ingin mendaftar sebagai Manager (MG) dan membuat pembayaran RM300, RM99 akan diambil sebagai yuran pendaftaran dan baki RM201 akan dimasukkan ke dalam akaun topup prepaid anda yang telah diaktifkan.

Pihak kami sentiasa mengalu-alukan kunjungan anda sebagai agen topup prepaid easytopup. Terima kasih kerana berminat untuk mendaftar sebagai agen topup prepaid. Topupprepaid2u.com menyediakan pakej-pakej menarik dan pelan pemasaran terhebat untuk anda sertai. Anda boleh melihat kelebihan setiap pakej di bahagian pakej pendaftaran dan anda boleh memilih pakej yang terbaik untuk anda berdasarkan kemampuan anda. Anda juga dinasihatkan supaya membuat keputusan yang muktamad sebelum mendaftar.


Cara pendaftaran :

  1. Pilih pakej yang anda inginkan.
  2. Baca dan bersetuju dengan syarat di bawah.
  3. Buat pembayaran yuran pendaftaran melalui akaun bank yang disertakan.
  4. SMS format pendaftaran kepada 0195983551.
  5. Selesai, server akan menghantar ID anda melalui sms dalam tempoh 24 jam.


Baiklah, jika anda sudah bersedia untuk mendaftar, sila baca syarat-syarat di bawah dahulu.

Untuk menjadi agen topup prepaid easytopup bersama Topupprepaid2u.com, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah :

  1. Saya faham bahawa Topupprepaid2u.com merupakan dealer sah yang berdaftar dengan a&a MOBILE dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen di bawahnya.
  2. Saya setuju bahawa Topupprepaid2u.com tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup prepaid ataupun dengan syarikat.
  3. Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  4. Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya nombor Maxis tetapi telah ditukar kepada Celcom)
  5. Saya dengan sukarela menyertai Topupprepaid2u.com setelah memahami dan menimbang secara matang.
  6. Saya sedar bahawa keahlian saya di Topupprepaid2u.com akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  7. Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh Topupprepaid2u.com dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahawa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen yang mendaftar melalui Topupprepaid2u.com.


Yuran Pendaftaran Seumur Hidup

General Manager (GM) = RM110.00 + Layak Cabutan Bonanza 
Manager (MG) = RM99.00 + Layak Cabutan Bonanza 
Assistant Manager (AM) = RM79.00
Master (M) = RM69.00
Dealer (D) = RM59.00
Agen (A) = RM49.00
Retail (R) = RM39.00
First Retail (FR) = RM29.00
Second Retail (SR) = RM19.00
Third Retail (TR) = RM10.00


Bayaran (Bank In)




Nombor Akaun : 157148140653
Nama: NARUL ERWAN SHAH BIN HASAN

ATAU




Nombor Akaun : 01250022418529
Nama: NARUL ERWAN SHAH BIN HASAN

ATAU



Nombor Akaun : 09010020740359
Nama: NARUL ERWAN SHAH BIN HASAN

Selepas Membuat Bayaran, Sila Isi Maklumat Pada Borang Di Bawah :
Gateway server akan menghantar ID anda dalam tempoh 24 jam.


Powered byEMF Survey Creator

Anda juga dinasihatkan agar menghantar SMS pemberitahuan kepada admin Topupprepaid2u.com bagi mempercepatkan proses pendaftaran anda sebagai agen topup prepaid easytopup.



Copyright © 2012 TopupPrepaid2u

Photobucket